nyt fra Bruce Campbell
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-10-06 08:13

Nu er jeg jo ikke den eneste Bruce Campbell fan herinde, så måske
nogle af jer også ser frem til Bruce's fremtidige projekter. Jeg faldt
lige over nogle er så spændende ud:

I 2007 får vi: "My name is Bruce"
Selve plottet lyder som noget BC fans vil sætte pris på:

Plot Outline: B Movie Legend Bruce Campbell is mistaken for his
character Ash from the Evil Dead trilogy and forced to fight a real
monster in a small town in Oregon.

Og er der nogen der kan huske Bubba Hotep? Bruce som en aldrende Elvis.
Nu får vi en prequel til den: "Bubba Nosferatu and the Curse of the
She-Vampires" Den skulle komme engang i 2008.

Det skal nok blive godt.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 11-10-06 14:29

Gamle nyheder :)
Men jeg ser frem til at se ham i noget igen udover alle de irriterende
biroller, han har haft gennem tiden.