Billig knallert med god benzinøkonomi
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 09-10-06 21:30

Jeg overvejer at købe en knallert til den daglige transport til og fra
arbejdet, når jeg ikke gider at cykle. Det er ikke så vigtigt for mig
om den er fancy og den skal/må jo ikke køre over 30 km/t. Det
vigtigste for mig er at den er billig, evt. brugt, og at den kan køre
langt på literen så den også er billig i drift.

Kan I anbefale nogle bestemte modeller, evt. i den blå avis eller hvor
det nu er smart at kigge?

På forhånd tak,

/David

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 10-10-06 17:26

Velo Solex S3800 kan købes fra ny (produceret i Ungarn)
Nye reservedele passer på de gamle.

De er kult.

De kører ikke stærkt ca. 30 km/t.

Kommer der en bakke, kan du samtidigt få lidt daglig motion, når du hjælper
den op. (det afhænger af din vægt og bakkens størrelse)

Hilsen

Michael ... der har en Velo ....

NB ... Forslaget er ment som sjov ... men alligevel med en slet skjult
alvor.

Fra : SLK

Dato : 11-10-06 12:00

> [...]
> langt på literen så den også er billig i drift.
>
> Kan I anbefale nogle bestemte modeller, evt. i den blå avis eller

Hvad med en Kineser cykel?
En Baotian feks. http://scoot.dk/scooter30.htm
De kører langt på literen, billige at anskaffe og hos scoot.dk får du
en god service.
http://Billig-Scooter.dk
http://Billig-MC.dk