Spejderleder sexmisbrugte, står påstand mo~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 12:25

Spejderleder sexmisbrugte, står påstand mod påstand

Når justitsmord på justitsmord præger pædofili , så er årsag nok ofte
misundelse mod at nogle er populære hos børn, og hvis pigen på 12-15
forfører en 52 årig spejderleder, der ellers aldrig har haft sex, så
skidt pyt.Hun var aldrig voldstruet eller fysisk tvunget.

6 mdr ubetinget i en påstand mod påstand sag, viser at vi er en
bananrepublik.

Ofte , bl.a. her, tales falskanmelderen ind i deres løgne LÆNGE
EFTER, og opdigter at havde de alarmeret i de år hvor de forførte
eller forførtes, så ville monsteret have dræbt - hvad der er helt
utænkeligt både med Natasha-bortføreren der nok var tilskyndet af
Natashas forældre, og denne gamle spejderleder, der boede hjemme hos
sin mor.

At leve i harmoni med sin mor, skaber misundelse, for staten har
drevet kile ind i meget familie-sammenhold, så de få harmoniske
mennesker, der stadig findes, er misundte.

Mine søskende havde vilde pubertetsoprør mod min mor, fordi
talepædagogerne insisterede, at min mor pga klumphånd havde skabt
deres stammen.

Jeg købte aldrig løgnen om, at andre end mig selv havde ansvar for min
(overkommelige, forbigående små) stammen, og først i min mors sidste
år, da hun hetzede mod min privatiserede sæddonorformidling og holdt
med mine kærester og søskende imod mig, var jeg lidt verbalt kritisk
mod hende. Udstråler man harmoni, bliver man misundt og det kan
sagtens indgå i justitsmordet mod mig.

En interessasnt voldtægtssag berettedes om i TV ca 1983 af
landsretsdommer Kallehauge - en skilt mand besøgte konen og fik lov at
overnatte på sofaen og ind i dobbeltsengen og elskede med konen DER
IKKE RÅBTE PÅ SIN MOR DER SOV I VÆRELSET VED SIDEN AF

Han blev dømt for voldtægt - og spejderpigen var også uden initiativ
til at protestere i tide, dvs var forførerske, må man formode.

Kvindesagen er stærk og grusom. Mænd incl dommere er stikirenddrenge
for kvinders barbariske blinde hævnlyster