Trends i strip/porn
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 11:57

Selektor-kanalerne lever ikke op til en afgørende løfte i folderen,
_porno i døgndrift_.

Det kabel.TV Blue Hustler jeg fik ud af TDC-kabeltv kl 0-5 er i samme
tidsrum udvidet med meget tilsvarende UKPlayboy og TV1000 - er der
virkelig ikke andet?

Men er der ikke en trend i porn om mere stripagtig yndefuldhed og kun
kvinde(r) ?

Klassisk og jaxx er der også kanaler til og violinisten Anne-Sophie
Muter der meget nedringet spillede Vivaldis De fire årstider, var
sexet på en ny måde

Derimod synes jeg ikke de skal lade en pukkelrygget krøbling spille
klaer, når der er snese af lige så gode og smukkere pianister

Alle musikere bør være nøgne smukke kvinder, de findes idag MED
musikalitet - hvorfor glo på mænd?

Udover Bob Dylan kan jeg ikke tænke på mange der ikke kan erstattes af
en smuk kvinde - og at Gasolin show i Østre Gasværk Teateret har
indført m/k = 1/1

overrasker mig ikke

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 09-10-06 15:54

> [...]
> når der er snese af lige så gode og smukkere pianister
>

> Alle musikere bør være nøgne smukke kvinder, de findes idag MED

Hahaha god joke...

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-10-06 00:46

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

Ja men alderen har vist sit ansigt på Anne-Sophie Muter og nu er det nærmest
pinligt med hendes still
MvH Steen

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-06 09:11

Steen Johansen wrote:
> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja men alderen har vist sit ansigt på Anne-Sophie Muter og nu er det
> nærmest pinligt med hendes still
> MvH Steen

Modne kvinder er smukke i voksne mænds øjne.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-06 17:55

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Modne kvinder er smukke i voksne mænds øjne.

Du generaliserer helt ekstremt. Nogle modne kvinder er smukke i nogle voksne
mænds øjne.

Som udgangspunkt er det de smukke kvinder, der forekommer smukke i mænds
øjne - voksne eller ej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-06 20:23

Jens Bruun wrote:
> [...]
> voksne mænds øjne.
>
> Som udgangspunkt er det de smukke kvinder, der forekommer smukke i

Ja ja, godt ord igen. Jeg prøvede bare at sige, at jeg har oplevet, at jeg
hele mit liv har tændt mest på kvinder på noget nær min egen alder.

Per V.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 14-10-06 15:18

> Modne kvinder er smukke i voksne mænds øjne.

Lige som fede kvinder er det i desperate mænds øjne.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:35

> Lige som fede kvinder er det i desperate mænds øjne.

Der er mindst en til os hver

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 16:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4530f57b$0$49196
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er mindst en til os hver

I må gerne få min. Jeg har jo ikke noget at bruge min til.
Øh, øjeblik. Jeg kunne da egentlig godt bruge en til at lave mad og gøre
rent osv., så jeg må desværre trække tilbuddet tilbage. Sorry.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 16:16

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> I må gerne få min. Jeg har jo ikke noget at bruge min til.
> Øh, øjeblik. Jeg kunne da egentlig godt bruge en til at lave mad og gøre
> rent osv., så jeg må desværre trække tilbuddet tilbage. Sorry.

Skal du slet ikke have en til at dele dine gener med?

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 18:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4530ff34$0$49200
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Skal du slet ikke have en til at dele dine gener med?

Desværre nej.
Jeg kunne faktisk godt tænke mig et barn på et tidspunkt, men så bliver det
et adopteret. Det kommer ikke til at være egen avl.
Jeg er dog sponsor for en lille pige i udlandet, så helt barnløs er jeg
ikke.