Fejl ved åbning af anden brugers mail box ~
Fra : IT AOF Vejle

Dato : 09-10-06 10:20

Hej

Jeg har et lille problem med at åbne en anden brugers mail boks i Outlook
2000.
Jeg har chekket, at både Internet- og Exchange E-mail adresser og kode ord
er rigtige.

Jeg får fejlen: "Mappen kan ikke udvides. Mappesættet kan ikke åbnes.
Handlingen lykkes ikke...."

Med venlig hilsen

Kent Wormsdorf

Fra : Salva

Dato : 09-10-06 16:27

Er det en ny bruger/konto? Så prøv at log ind som brugeren og åben Outlook
(eller webmailen) og derefter prøv igen via din egen profil og Outlook.

-Salva