Teksten til: Midsommertid
Fra : Kert Rats

Dato : 09-10-06 02:42

Hej alle

Jeg har gjort mig den ulejlighed at nedskrive teksten til "Midsommertid",
der stammer fra filmen "Næsbygårds arving" fra 1965.

Jeg håber, at teksten kan være jer alle til gavn og glæde.

Jeg har postet melodunten + tekst i dk.binaer

Bedste hilsner fra

Kert Rats

***************

Midsommertid

Bålene flammer på land og ved kyst
Vi mødes omkring dem i klynger
Midtvejs imellem en vår og en høst
Står vi nu sammen og synger
Kommer hid, kommer hid
det er midsommertid
Kommer hid, kommer hid
det er midsommertid.

Bålene lyser i midsommernat
Og knisterne fly'er mod det fjerne
Leg og kun himlen en munter tag-fat
Der er en ny lille stjerne
Kommer hid, kommer hid
Det er midsommertid
Kommer hid, kommer hid
Det er midsommer tid.

Bålene lyser på ny en Sankt Hans
Og hvisker til den, som forstår det
Dans, lille hjerte, en livsglædens dans
Dagene, ved vi, bli'r kort're
Kommer hid, kommer hid
Det er midsommertid
Kommer hid, kommer hid
Det er midsommertid.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-10-06 08:14

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber, at teksten kan være jer alle til gavn og glæde.
>
> Jeg har postet melodunten + tekst i dk.binaer

Til glæde og gavn - er du ansat hos Danske Spil.?

/Ole