Outlook 2003 Recover inbox
Fra : Mike Johnson

Dato : 08-10-06 20:23

Hej

Jeg har haft en lidt uheldig episode med mit trådløse tastatur
(Logitech). Forleden da jeg havde trykket på 1 tallet inde i Word,
begyndte dyret at skrive 1 taller i en lang uendelighed. Det fik jeg
dog stoppet. Men så I dag lavede den samme nummer. Desværre var det
dog ikke 1-taller denne gang. Efter at jeg havde trykket på DEL
knappen for at slette en mail, gik den amok og begyndte at slette mine
mail i inbox'en en efter en. I panik lukkede jeg Outlook ned (desværre
er Outlook sat til at slette mails i skraldespanden). Dette bevirkede
at jeg nu har fået tømt min inbox (og kun denne).

Findes der en måde eller et program som kan genskabe slettet mails ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 09-10-06 10:28

Det skal dertil siges at der ikke har været problemer efter at jeg har
udskiftet batterierne i keyboard'et