Hvad skal man købe PCI Express til fornuft~
Fra : Janner

Dato : 08-10-06 20:20

Måske noget ATI X 1600 eller noget onkring 1000 klassen ... Der er jo et hav
af modeller ,,,

Er nok mest til ATI ..

/Jan

Fra : Marni

Dato : 08-10-06 22:06

ATI er godt for dig

Fra : Janner

Dato : 09-10-06 16:37

"Marni" <kk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ATI er godt for dig

Tomt snak er godt for dig *GG*

Fra : Hagar

Dato : 08-10-06 23:09

"Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i en meddelelse
> Måske noget ATI X 1600 eller noget onkring 1000 klassen ... Der er jo et
> hav af modeller ,,,
>
> Er nok mest til ATI ..
>
> /Jan

Hvad skal det bruges til ??

Hagar

Fra : Janner

Dato : 09-10-06 16:37

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i en meddelelse

> Hvad skal det bruges til ??
>
> Hagar
¨
Lidt spil ala BF og den slags ... ellers ikke noget vildt

Fra : Hagar

Dato : 09-10-06 19:56

> ¨
> Lidt spil ala BF og den slags ... ellers ikke noget vildt

Find du bare et ati kort, jeg kører selv med et X800GTO, og det napper da
BF2 fint, men du skal også lige have med at det spil sluger ram så det gør
noget, så 2 Gb af dem, så kører det for dig.

Hagar

Fra : Janner

Dato : 09-10-06 21:11

> [...]
> BF2 fint, men du skal også lige have med at det spil sluger ram så det gør
> noget, så 2 Gb af dem, så kører det for dig.

Kører egentligt OK med mit Gforce 6700 men det gør GR advanced war fighter
ikke ... skidt også med det andet det er kun til den sjældne gang vi mødes
til lan ...

Men så blir det jo nok et X1600 ATI men der er sgu også 1700 modeller at
vælge imellem og de har vel ikke samme ydelse fabrikant til fabrikant ,
læste noget test i ekstrabladet angåede et par grafikkort og der var stor
forskel på et Asus X1600 og et eller andet fabrikat X1600 ......

/Jan

Fra : Hagar

Dato : 09-10-06 22:23

> [...]
> læste noget test i ekstrabladet angåede et par grafikkort og der var stor
> forskel på et Asus X1600 og et eller andet fabrikat X1600 ......

Dem jeg kender, og som er glade for deres kort, de har enten Asus eller
Sapphire, jeg selv kører med Sapphire, og er vældig tilfreds, ingen klage
her fra.
Når du skal have en driver til dit kort, når det kommer i hus, så prøv med
disse her http://www.omegadrivers.net/ så sker der altså noget vildt i
forhold til dem der følger med kortet.

Hagar