Den syngende detektiv, 1986, DVD, DK tekst~
Fra : Philip Kofoed

Dato : 08-10-06 20:07

Hej,

Jeg synes at jeg har ledt og ledt, men det er ikke lykkedes mig at finde
"Den syngende detektiv" på DVD med danske tekster. Det er udgaven fra 1986
med Michael Gambon jeg søger. Jeg har set den med UK, men ikke DK tekster.
Findes en sådan udgave overhovedet??

mvh
Philip Kofoed

Fra : Peter Knutsen

Dato : 08-10-06 19:36

Philip Kofoed wrote:
> [...]
> med Michael Gambon jeg søger. Jeg har set den med UK, men ikke DK tekster.

Det er tit at TV-serier overhovedet ikke har undertekster, i hvert fald
med ældre serier, så du skal nok være glad for at den overhovedet fås
med engelske...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org