re-lusinger
Fra : Per Andersen

Dato : 08-10-06 15:49

jeg er født i 1956 og haft den tvivlsomme fornøjelse at i det herrens år
1964 at se en pige fra 4. klasse blive slået med den flade side af en
salmebog, med det resultat at hun faldt om på gulvet og blodet flød ud af
hendes øre. Hun var besvimet på stedet.
Forældrene klagede til skoleinspektøren men uden at læreren overhovedet kom
for at undskylde overfor hverken offentlighed eller familien.

per

ps. og det er desværre ikke den eneste gang denne lærer anvendte "lusinger"
i hans pædagogiske virke

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 08-10-06 16:30

"Per Andersen" <perand@c.dk> wrote in message
> jeg er født i 1956 og haft den tvivlsomme fornøjelse at i det herrens år
> 1964 at se en pige fra 4. klasse blive slået med den flade side af en
> salmebog

Er alle sider af en samlebog ikke normalt flade?

Fra : Michael

Dato : 08-10-06 17:21

Per Andersen skrev:

> [...]
>
>per
>
>ps. og det er desværre ikke den eneste gang denne lærer anvendte "lusinger"

Så er spørgsmålet. Hvad har dit indlæg med film at gøre, eller hvad er
det du svarer på?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush