KBH-Miami priser.....
Fra : Carsten Petersen

Dato : 08-10-06 14:38

Hej Gruppe
vi skal afsted til Florida (Miami) 2 voksne og 4 børn på 11-12-12-15
og afrejse fra DKca 10 Dec. plus minus 4 dage og hjemkomst til DK ca. 28
Dec.plus minus 2dage
Kan det svare sig at flyve fra sverige ? og er der nogle som har kendskab
til hvilke hjemmesider som er bedst at søge priser på ?
ps. vi skal også leje en bil men ikke noget hotel....

Fra : erectus

Dato : 09-10-06 16:26

Carsten Petersen wrote:

> [...]
> kendskab til hvilke hjemmesider som er bedst at søge priser på ?
> ps. vi skal også leje en bil men ikke noget hotel....

Her er en mulighed: http://www.fdm-travel.dk/

Og billeje: google: miami+cheap+car+rental

fx http://www.foxrentacar.com/

Mvh Jarl

Fra : Mike Mike

Dato : 12-10-06 21:51

Brug priceline.com's biludlejning.
Gaa til budget.com og find den billigste pris for perioden, derefter gaa til
priceline og byd omkring 50-75% af budget prisen. Byd UNDER deres anbefalede
minimum pris. Hvis prisen ikke bliver accepteret kan du byde igen 3 dage
efter.

Med hensyn til flyrejsen har jeg haft held med http://www.lowestravel.com/
Det er dog Florida-DK-Florida, men det goer sikkert ikke nogen forskel.

Jeg har ogsaa haft nogle billige ture med LTU.com/ltu.de, men det medfoerer
enten koersel til Dusseldorf eller afgang fra Hamburg med
mellemlanding/overnatning i Dusseldorf. Til gengaeld flyver de saa direkte
til Miami og et par steder mere i Florida.

Fra : Steen

Dato : 21-10-06 11:40

Har fundet rejse til Florida med Delta: Kbh-Atlanta-Jacksonville til ca
4000,- pr.stk incl skatter.

Ellers tag kontakt til holstebro rejsecenter for billeje og evt fly.

SC