Driver til ATI MOBILITY Xpress 200 Series.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 08-10-06 09:47

Hej NG.

Kan i hjælpe med den sidst nye driver til mit grafikkort. Har kigget på ATI,
men uden hæld.

Mvh. Søren.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-10-06 11:14

Søren ô¿ô wrote:

> Kan i hjælpe med den sidst nye driver til mit grafikkort. Har kigget på ATI,
> men uden hæld.

For det meste ved en laptop - skal du finde drivere hos producenten
af din laptop - ikke fra chipproducenten. - så start med at lede
der og er det stadig umuligt så skriv hvilken laptop du har.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 08-10-06 12:40

> For det meste ved en laptop - skal du finde drivere hos producenten
> af din laptop - ikke fra chipproducenten. - så start med at lede
> der og er det stadig umuligt så skriv hvilken laptop du har.

Takker. Det er en HP Pavilion ZV6248EA. Jeg har hentet den nyeste fra HP,
den hedder:
8.162-050803a2-025906C A fra sep.2005. Det er fordi at når jeg spiller Call
of Duty(R) 2, så hakker det og det er ikke til at styre musen. Så jeg
tænkte, at det kunne måske hjælpe med en ny driver. Computeren er på 2GHz og
1GB ram.

Mvh. Søren.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-10-06 09:41

Søren ô¿ô skrev:

> Takker. Det er en HP Pavilion ZV6248EA. Jeg har hentet den nyeste fra
> HP, den hedder:
> 8.162-050803a2-025906C A fra sep.2005.
Prøv denne her (fjern den gamle først)

http://www.omegadrivers.net/ati.php

Det er fordi at når jeg
> spiller Call of Duty(R) 2, så hakker det og det er ikke til at styre
> musen. Så jeg tænkte, at det kunne måske hjælpe med en ny driver.
> Computeren er på 2GHz og 1GB ram.

Ikke sikkert det løser problemet, men absolut et forsøg værd.
--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 09-10-06 15:56

> Prøv denne her (fjern den gamle først)
>
> http://www.omegadrivers.net/ati.php

Takker, men kan ikke lige finde den fil som jeg skal downloade. Har du ikke
et direkte link til filen?

Mvh. Søren.

Fra : Hans

Dato : 10-10-06 20:48

Søren ô¿ô wrote:

> Takker, men kan ikke lige finde den fil som jeg skal downloade. Har
> du ikke et direkte link til filen?

http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=14&go=giveme&dwn_id=335

Som andre ganske rigtigt har skrevet, er der altså ingen garanti for at de
virker på din HP.

Hans

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 11-10-06 18:42

> [...]
>
> Som andre ganske rigtigt har skrevet, er der altså ingen garanti for at de

Jeg prøver. Takker.

Mvh. Søren.

Fra : daniel

Dato : 12-10-06 11:49

Det er fordi at når jeg spiller Call
> of Duty(R) 2, så hakker det og det er ikke til at styre musen. Så jeg

Klip

Det vil ikk hjælpe, chippen er for langsom min kammerat har en med samme
grafik kort, han kan knap trække Call of duty 1, men det går da lige, skal
du spille på en bærbar skal du ha dedikeret grafik fra X300 og opefter

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 12-10-06 15:50

> Det vil ikk hjælpe, chippen er for langsom min kammerat har en med samme
> grafik kort, han kan knap trække Call of duty 1, men det går da lige, skal
> du spille på en bærbar skal du ha dedikeret grafik fra X300 og opefter
Øv øv, tak for svaret.

Mvh. Søren.