Umuligt udtræk af data fra Outlook
Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 07-10-06 17:49

Hvordan kan jeg bruge mine indtastede data fra kontaktpersoner i Outlook til
brevfletning, adresselister i Word, Excel (eller Acces) el. lign.?

Jeg bruger Outlook 2003 med Business Contact Manager.
Jeg kan sagtens udtrække data på de almindelige kontaktpersoner og på
firmaer, men hvis jeg vil lave et udtræk på forretningskontaktpersoner, så
kan jeg ikke få deres adresser og email mm. med ud.

Er der nogen der ved hvordan?

---
Krydspost med XFUT til dk.edb.programpakker.ms-office

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 07-10-06 18:40

Hej Jimmy.

Prøv her: http://www.rondebruin.nl/

Jørgen Bondesen

Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 07-10-06 19:56

"Joergen Bondesen" <bondesen@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv her: http://www.rondebruin.nl/

Hej Jørgen

Har prøvet dit link, men jeg kan jo ikke få data ind i excel, så der er ikke
så meget hjælp at hente.

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 07-10-06 23:34

Hej Jimmy

Prøv i denne NG: microsoft.public.excel.programming hvor Ron de Bruin også
besvarer henvendelser.

Fra : Jimmy Jørgensen

Dato : 08-10-06 11:41

> Prøv i denne NG: microsoft.public.excel.programming hvor Ron de Bruin
> også besvarer henvendelser.

Hvor finder jeg den NG ?
(Den findes ikke i mine nyhedsgrupper)

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 08-10-06 13:34

Hej Jimmy.

Der hvor jeg vælger nyhedsgruppe skriver jeg (kopierer):

microsoft.public.excel.programming

Hvis du ikke har den, bliver jeg dig svar skyldig, beklager.