8 films to die for
Fra : Morten Bowman

Dato : 07-10-06 12:26

Hejsa
Et underligt koncept hvor der vises 8 forbudte film på en weekend.
http://tinywww.com/Mzk0MA
Typisk amerikanere. Jeg så nu ikke nogle klip i traileren der var vældig
forfærdelige, men det kan selvfølgelig være de heller ikke må vise dem i
den?

Fra : Holst

Dato : 07-10-06 12:47

Morten Bowman wrote:

> [...]
> Typisk amerikanere. Jeg så nu ikke nogle klip i traileren der var vældig
> forfærdelige, men det kan selvfølgelig være de heller ikke må vise dem i

Ja, det kan jo være, at traileren stadig skal kunne vise før mere
almindelige film.

Umiddelbart har jeg ikke hørt om nogen af filmene, men det er nu heller
ikke den genre, der er min største kop te.

http://www.horrorfestonline.com/

Fra : Roland

Dato : 07-10-06 14:27

Det ser sku uhyggeligt ud

Er der nogle som kender til filmne og om det er noget som kan købes et sted?

Roland

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-10-06 18:12

Morten Bowman wrote:

> [...]
> Typisk amerikanere. Jeg så nu ikke nogle klip i traileren der var vældig
> forfærdelige, men det kan selvfølgelig være de heller ikke må vise dem i

Er der en der vil opremse hvilke otte film det er, for dem af os der ikke
lige har Quicktime?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Holst

Dato : 08-10-06 18:21

Lasse Jensen wrote:

> Er der en der vil opremse hvilke otte film det er, for dem af os der ikke
> lige har Quicktime?

Jeg postede et link til et andet sted, hvor du kan se, hvilke film det
drejer sig om.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-10-06 20:58

Holst wrote:

> Jeg postede et link til et andet sted, hvor du kan se, hvilke film det
> drejer sig om.

Mange tak.

Det ligner den slags film, der i løbet af et stykke tid dukker op i TP til
en halvtredser. Herligt.