Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvis www.skandiabanken.dk krakker (Hypotet~
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 08:39

Hej

Jeg tænkte hvordan man er stillet en internetbanksom fx
http://www.skandiabanken.dk/ krakkede?

1. ville man miste sit indestående eller har de en slagsforsikring så alle
vil få deres indestående udbetalt?

2. Hvordan ville det foholde sig med lån man havde i banken?

Mvh
Anders

Fra : K_T

Dato : 07-10-06 08:45

"news.tele.dk" <anders> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil få deres indestående udbetalt?
>
> 2. Hvordan ville det foholde sig med lån man havde i banken?

For private bankindskud er alle dækket af en garantiordning - vist nok op
til 250.000 kr.

Omkring lån - gør dig ikke forhåbninger - boet efter en krakket bank
overtager retten, hvilket betyder at de vil opkræve din gæld.

Knud

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-10-06 12:10

news.tele.dk wrote:
> Jeg tænkte hvordan man er stillet en internetbanksom fx
> http://www.skandiabanken.dk/ krakkede?

Svaret kan findes på:

http://skandiabanken.dk/248.asp?page_id=248
og
http://www.indskydergarantifonden.dk

Vh Mark

Fra : Claus Agerskov

Dato : 09-10-06 08:02

Mark Beaumont wrote:

> Svaret kan findes på:
>
> http://skandiabanken.dk/248.asp?page_id=248

Som lige nu giver følgende side:

Microsoft VBScript runtime error '800a0005'
Invalid procedure call or argument: 'Left'
/includes/checkbrw.asp, line 62

De herligste hilsner