silent hill
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-10-06 23:24

Ohh sider og "ser" den imens jeg skriver dette indlæg hold kæft den er
dårlig - jeg synes ikke jeg har set noget ringer siden noget i retning
af bloodrain også selvfølig jercisca park ( hvordan det end staves )1
+ 2 + 3 - den er dog bedre ind dem Thi da de er dog det ringste.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-06 08:54

> [...]
> af bloodrain også selvfølig jercisca park ( hvordan det end staves )1
> + 2 + 3 - den er dog bedre ind dem Thi da de er dog det ringst

Silent Hill synes jeg underholder helt fint, men jeg kan forstå din
holdning... fuldstændigt endda. Den lider mange steder...

Men hvad er det ved Jurassic Park (etteren) der gør den til en så ringe film
for dig? Personligt finder jeg den fantastisk. Jeg kan lide alle 3, men især
etteren vil da huskes som noget særligt.
--
sniper_Nolight

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-10-06 12:05

On Sat, 7 Oct 2006 09:54:11 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>Silent Hill synes jeg underholder helt fint, men jeg kan forstå din
>holdning... fuldstændigt endda. Den lider mange steder...

jeg ved ikke den er LANG og historien er tynd synes jeg - som film
oplevelse ligner den mange steder en lang truggen musik video af
marlyn Manson - som jeg ellers synes meget godt om dog ikke hans
videoer.

>Men hvad er det ved Jurassic Park (etteren) der gør den til en så ringe film
>for dig?

De er lidt for ferme - og jeg synes de mangler hjerte -

>Personligt finder jeg den fantastisk. Jeg kan lide alle 3, men især
>etteren vil da huskes som noget særligt.

Hmmm jaee jamen jeg kender mange der har dem og har købt dem i dyre
box set meeen ........ jeg synes bare folkene bag dem kan så meget
mere.
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-06 17:06

> jeg ved ikke den er LANG og historien er tynd synes jeg

som så ofte med spil-->film desværre - så enig.

- som film
> oplevelse ligner den mange steder en lang truggen musik video af
> marlyn Manson - som jeg ellers synes meget godt om dog ikke hans
> videoer.

jeg bryder mig ikke om manson jeg synes dog 'mareridtene' virker fint i
filmen... men fantastisk er det ikke. Jeg så filmen biffen hvor det store
billede gjorde meget for de flotte billeder... jeg frygter et dvd gensyn vil
devaluere filmen

> Hmmm jaee jamen jeg kender mange der har dem og har købt dem i dyre
> box set meeen ........ jeg synes bare folkene bag dem kan så meget
> mere.

fair enuff. Det er bestemt dygtige folk, jeg mener dog Spielberg kan være
stolt af JP.
--
sniper_Nolight