Casal
Fra : Harald Blaatand

Dato : 06-10-06 18:59

Jeg havde engang sådan en K197 med 2 håndgear,jeg kom til at tænke på om
nogen havde set en Casal for nylig eller om de allesammen er blevet smidt ud
?

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Ole Axelsen

Dato : 06-10-06 20:43

Harald Blaatand wrote:
> Jeg havde engang sådan en K197 med 2 håndgear,jeg kom til at tænke på
> om nogen havde set en Casal for nylig eller om de allesammen er
> blevet smidt ud ?

På stumpemarkedet på Egeskov fornyligt var der en Casal. Jeg husker dog ikke
lige om det var en 2 gears. Nogenlunde samtidig var der en K 187 til salg på
QXL. Det er ikke den på billedet, men samme model
http://w1.bikepics.com/pics/2004%5C09%5C10%5Cbikepics-209274-full.jpg
Jeg havde selv en sådan, købt fabriksny i ca 1974. Øj den kunne køre hurtigt
sådan en, når den fik de rigtige tunstumper, men der var intet der kunne
holde til det, så jeg stod på hovedet i den altid.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 07-10-06 01:23

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> wrote in message

> [...]
> hurtigt sådan en, når den fik de rigtige tunstumper, men der var intet der
> kunne holde til det, så jeg stod på hovedet i den altid.

Jeg brugte min som cross maskine,det kunne fodhvilere og understel ikke lide
!
Men sjovt var det mens det hang sammen )

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Ivar

Dato : 08-10-06 21:51

Ole Axelsen skrev:

> Jeg havde selv en sådan, købt fabriksny i ca 1974. Øj den kunne køre hurtigt
> sådan en, når den fik de rigtige tunstumper

Var der ikke noget med, at den første årgang kunne langt over 30 km,
selvom der ikke var pillet ved den?

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : KubikH

Dato : 07-10-06 20:03

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Steen
>
> --
> Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Der er en her:
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=240178
Så mangler der bare en Amigo til mig
Mvh
Niels

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-10-06 14:17

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> wrote in message

> "Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Tak for oplysningerne
Den model kan jeg ikke lige huske med 3 fodgear,det ligner noget "mix"

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-10-06 06:18

Harald Blaatand wrote:

> Tak for oplysningerne
> Den model kan jeg ikke lige huske med 3 fodgear,det ligner noget "mix"
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=240178

Min havde 3 gear. Den på billedet ser ret original ud, dog synes jeg
cylinderen ser lidt lille ud. Som jeg husker det, var den lidt større. Se
billedet. http://www.bikepics.com/pictures/209276/ Den kunne køre med den
lille cylinder fra den 2 gears. Baglygten ligner noget fra en Puch Maxi. Min
blev forøvrigt også malet gul. Den originale maling var ikke ret stærk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 09-10-06 09:12

> [...]
> Min blev forøvrigt også malet gul. Den originale maling var ikke ret stærk

Det er nok cylinder og topstykke der snyder

Mvh

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-10-06 20:01

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> wrote in message

> [...]

Der er en her:
http://www.guloggratis.dk/Rubrik.aspx?SoegeType=0&Side=0&Soegeord=amigo&IndrykAlder=6&AnnonceType=0&Omraade=0&KunBilledeAnnoncer=False&Rubrik=7697d140-e95a-4cac-806c-3b4219e373b0&Sortering=7&SorteringRetning=0&PrisFra=0&PrisTil=9999999

Mvh

Steen

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-10-06 20:05

Der er også lige 2 motore til salg
http://www.guloggratis.dk/Rubrik.aspx?SoegeType=0&Side=0&Soegeord=amigo&IndrykAlder=6&AnnonceType=0&Omraade=0&KunBilledeAnnoncer=False&Rubrik=89be10e9-ac95-49e2-be35-3242b31e5015&Sortering=7&SorteringRetning=0&PrisFra=0&PrisTil=9999999

Mvh

Steen