Asus GF 7600GT SLI vs. Asus GF 7900GT TOP ~
Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-10-06 15:52

Hej i gruppen.

Jeg er ejer af et Asus GF 7600GT grafikkort, men jeg vil gerne have lidt
mere skub i grafikken i bla. Battlefield 2 og WOW.

Jeg har overvejet at sætte et Asus GF 7600GT mere i og kører i SLI, men kan
ikke rigtig finde noget på nettet om, hvad det giver i proformance mod
f.eks. Asus GF 7900GT TOP med 256 Mb ram, min smertegrænse går ved ca. 2000
kr.

Nogen der har erfarringer eller råd?

CPU: AMD64 3500+ skal udskiftes med en X2 model inden S939 forsvinder helt.
Ram: 2048 Mb
Mobo: Asus AN8-SLI

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-06 20:57

Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-10-06 22:07

Hej

>Hej vil mene at 7900 er hurtiger ind 2* 7600 men at din cpu er for lille
>til 7900

CPUen er netop skiftet ud med en AMD64 X2 4600+ den burde da kunne trække et
7900GT?

Mvh.
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-06 16:56

det vil jeg mene hvor meget gav det i forøgelse af hastighed, har selv en
3200+ og tænker at skifte til x2

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-10-06 17:16

> det vil jeg mene hvor meget gav det i forøgelse af hastighed, har selv en
> 3200+ og tænker at skifte til x2

Jeg kan tydeligt mærke det i Windows XP hvor den er blevet hurtigere til at
starte programmer op og føles mere kvik, når man arbejde med flere til på
samme tid.

Det gav ikke det store i spil, vel ca. 10% men her er mit grafikkort jo
flaskehalsen.

Mvh.
Michael