Asus 8200 gforce 3
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 22-06-01 19:17

Hvor finder jeg de sidste nye drivere til dette kort, har forgæves prøvet at
hente fra asus egen side men den stinker

MVH
Thomas Forsberg

Fra : jan larsen

Dato : 22-06-01 19:30

Prøv her http://www.nvidia.co.uk/

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 22-06-01 19:44

er det ikke en refference driver eller den er måske lige så god som asus
egen???

Fra : Hellfire

Dato : 22-06-01 22:06

"Thomas Forsberg" <saint@rsk.dk> wrote in message
> [...]
at
> hente fra asus egen side men den stinker

Jeg tror det er dem her du tænker på.
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm (

De er iøvrigt temmelig hurtige (altså, alt er relativt, ik'?).
Med mit gamle system (K7800 @ 950 på et K7V m. 256 MB PC133 og V8200, Win98)
fik jeg i 3Dmark 2001:

Asus 12,10: 3756
nVIDIA 12,40: 4687
Asus 12,60: 4777
(senere 6097, men med TB1333 på A7M m. 256 MB DDR og kortet clocket til
220/500 )

De første 3 score'r var iøvrigt real life environment (mipmapping på Bedste
billedkvalitet og alle de normale TSR programmer kørende)

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 23-06-01 12:27

Jeg skal bruge lidt mere hjælp er der nogen som kører WinXP evt. sammen med
et asus 8200 kort og hvilke drivere skal jeg vælge asus egne eller skal jeg
bruge dem jeg kan hente på nvidia's side???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Le Moi

Dato : 23-06-01 18:29