Modtage SMS'ere i udlandet
Fra : Mach

Dato : 22-06-01 18:34

Er der ngoen der ved om det koster penge at modtage SMS'ere i udlandet
?(Frankrig).

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Mach

Dato : 22-06-01 18:57

Thihifnise, jeg har selv fundet ud af det. (Det er selvfølgelig gratis)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-06-01 05:57

Til gengæld skal du påregne en pris på ca. 4,- pr. SMS du sender fra din
danske mobilos, når du er i Frankrig...

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-06-01 10:05

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev
> Til gengæld skal du påregne en pris på ca. 4,- pr. SMS du sender
> fra din danske mobilos, når du er i Frankrig...

Med hvilket selskab er det?
Med Sonofon koster det mellem 1,56 og 1,88 kr.

Vh Mark

Fra : Mach

Dato : 24-06-01 11:53

"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> wrote in a message

> Med hvilket selskab er det?
> Med Sonofon koster det mellem 1,56 og 1,88 kr.

Det afhænger vidst af hvilket selskab der ejer den sender du bruger i
Frankrig.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 24-06-01 23:18

"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> wrote in message

> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev
>
> Med hvilket selskab er det?
> Med Sonofon koster det mellem 1,56 og 1,88 kr.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener faktisk at det var mobilix.... Det
gør det jo kun endnu mere komisk.. *LOL*

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 02-07-01 19:52

On Mon, 25 Jun 2001 00:18:24 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

>"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> wrote in message

>Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener faktisk at det var mobilix.... Det
>gør det jo kun endnu mere komisk.. *LOL*
[...]

Orange.

Ja det er faktisk meget rigtigt. I EB idag er der en oversigt over
udlands-mobilpriser. Og Mobilix... eller ... Orange er skægt nok de
dyreste i Frankrig...

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 03-07-01 17:23

"Henrik Koksby Hansen" <webmaster@koksby.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ja det er faktisk meget rigtigt. I EB idag er der en oversigt over
> udlands-mobilpriser. Og Mobilix... eller ... Orange er skægt nok de

Nu var det engang sidste år, så dengang var der ikke noget der hed Orange i
Danmark... Det var helt bevidst jeg skrev Mobilix.. *S*