<no subject>
Fra : drazen horvat

Dato : 22-06-01 17:56

Hej alle.

Her inden min ferie stod for døren skulle og måtte det
jo ske.

Min vens Yamaha TDR250 blev konstateret syg hos
mekanikeren.
Ved adskillelsen viste det sig at det ene stempel
kørte helt uden stempelringe.

????

Og så er MC-ferien i krisestemning !!!

Og nu kommer spørgsmålet så , hvordan sørens kunne vi
undgå at bemærke dette.

Ved kickstart var den måske lidt svær at starte , især
lejlighedsvis. Nogengange
ved koldstart , andre ved varmstart. Men altså ikke et
konsekvent mønster.

Og gangkulturen fejlede intet. De sødedste små puf og
popcorn fra udstødningen-
gør blot mysteriet større.

Og da jeg for 2 uger siden prøvekørte maskinen, synes
jeg da den føltes en anelse
langsommere men ikke noget markant dyk i perfomance
!!!

Eneste ting vi bemærkede var som sagt lidt
startproblemer , let øget olieforbrug men ikke
markant , og i tomgang kunne den finde på at knalde
lidt. Som om den sugede luft ind i
udstødningen.

Er der nogen forklaring på hvor længe man egentligt
kan køre uden stempelring ??

På forhånd tak !

/Drazen

GSXR750 + CB650

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com

--
Posted from web10507.mail.yahoo.com [216.136.130.157]