300
Fra : Morten Bowman

Dato : 05-10-06 21:58

Trailer
http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/
Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

Fra : -V-

Dato : 05-10-06 22:30

Morten Bowman skrev:
> Trailer
> http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/
> Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

Så længe Frank Miller har bare det mindste med den at gøre, så er
jeg solgt.

-V-

Fra : Mr. D

Dato : 06-10-06 07:14

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Trailer
> http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/
> Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

Det var dog utroligt flotte billeder, som rullede hen over skærmen der.

simon

Fra : Zeki

Dato : 06-10-06 07:44

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det var dog utroligt flotte billeder, som rullede hen over skærmen der.

Ja, lad os håbe at filmen indeholder mere end "flotte billeder" og
urealistiske stunts - f.eks en god historie.

Mvh
Zeki

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-10-06 13:29

Morten Bowman wrote:
> Trailer
> http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/
> Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

Det ser da OK ud. Ham med skægget er godt nok gal - han råber jo hele
tiden.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mr. D

Dato : 06-10-06 13:40

Morten Bowman wrote:
> [...]
> Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

> Det ser da OK ud. Ham med skægget er godt nok gal -

Men det er vel også en tendens f.eks. tunghøre har. Kunne han være tunghør,
måske? Det ku' vel godt være, eller hva'?

simon

Fra : jakobn

Dato : 13-10-06 22:08

> Jeg kan godt lide stilen, men ikke den bedste trailer jeg har set

Til gengæld en af de bedste trailere jeg har set. Kan slet ikke komme
i tanke om en federe trailer.

Men det er måske også fordi jeg har set den "lange" trailerversion

http://mftm.blogspot.com/2006/09/300-2007-promo-trailer-scoop.html

Her er lidt info (spoiler) om slaget - de er sgu syge de spartanere!
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Thermopylae

Det er nok den i 2007 jeg glæder mig mest til. 300 og dragon lance.

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-10-06 18:14

On 13 Oct 2006 14:08:13 -0700, "jakobn" <jakobnygren@gmail.com> wrote:

> [...]
>i tanke om en federe trailer.
>
>Men det er måske også fordi jeg har set den "lange" trailerversion

Ok, den er ganske fed!