Nu flyver Anton igen...
Fra : Propellen

Dato : 05-10-06 21:23

Har jo haft dette track længe... Ikke et jeg har hørt frygteligt meget.
Længe siden jeg var fanatisk Björk fan Nå, men jeg blev lidt
nysgerrig, efter teksterne. Det _er_ jo ikke helt let, at høre hvad den
islandske trold synger. Søgte lidt på google, og blev da noget overrasket.

"Nu flyver Anton...

Så pisser han på mørket
Og mørkret
Bliver til lys"

Sådan er det gengivet på alle de lyrics sider jeg har været på. (Og der
er altså mange) De copy/paste jo nok allesammen. Men mon ikke det skal
være "Så _passer_ han på mørket..."? Jo jo, det lyder da godtnok lidt
som pisser... Men alligevel?
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 21:59

Propellen wrote:

> [...]
>
> Sådan er det gengivet på alle de lyrics sider jeg har været på. (Og der
> er altså mange) De copy/paste jo nok allesammen.

Ja, det er nok derfor, at "mørkret" findes på mange af dem.

> Men mon ikke det skal
> være "Så _passer_ han på mørket..."? Jo jo, det lyder da godtnok lidt
> som pisser... Men alligevel?

Det tror jeg ikke. Han pisser mørket væk, så der bliver lys.