Porno-bruger I DET SKJULTE skader
Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-06 17:50

Porno-bruger I DET SKJULTE skader

EB fortæller om ny bog af Bjerrehus og Mads Christensen om bl.a. porno
og onani

Hun ægges og nyder det og fortæller det ikke til Asger Åmund

Han er mere åben i sin brug og konen ved alt og råber om hun skal
komme ned og hjælpe ham.

At to så højt på strå smagsdommere tør være åbne er vejen frem og
bidrager til, at snart vil tolerance vedr pædofili og børneporno øges,
for myter opstår, når alt sker i det skjulte.

Det er måske under en promille af børnepornobrugere der søger kontakt
med levende børn, og det er måske under en promille af de aktivt
pædofile der bliver voldelige som SteinbeckdMUS OG MÆND morderen og
Amish morderen sidste uge

Men når ting er tabu, så blir en fjer til fem høns og dømmesygen løber
løbsk.

At Mads Blærerøv Christensen og Susanne Bjerrehus er pionerer for en
god sag - bekæmpelse af hemmelighedskræmmeri - er da vidunderligt

Fra : N_B_DK

Dato : 05-10-06 18:01

Bo Warming wrote:
> [...]
> bidrager til, at snart vil tolerance vedr pædofili og børneporno øges,
> for myter opstår, når alt sker i det skjulte.

De mangler vel penge siden de mener at resten af befolkningen er
interesseret i ders sex liv

> [...]
> med levende børn, og det er måske under en promille af de aktivt
> pædofile der bliver voldelige som SteinbeckdMUS OG MÆND morderen og

Hvorfra ved du de mord i sidste uge blev begået af en pædofil ? (var det
ikke nærme omvendt at manden havde været udsat for overgreb som barn)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-06 18:47

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvorfra ved du de mord i sidste uge blev begået af en pædofil ? (var
> det ikke nærme omvendt at manden havde været udsat for overgreb som

Du blander vist senator Foley sammen med chaføren der myrdede
Amish-skolepiger - og som selv havde udført pædofili nogle år før og
var bange for at gøre det igen.

Foley påstår sig misbrugt af en præst.

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-06 18:37

N_B_DK wrote:

> De mangler vel penge siden de mener at resten af befolkningen er
> interesseret i ders sex liv

Det kunne, rent teoretisk, også være et udtryk for, at ville rykke
på grænser for mainstream - kulturen.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-06 19:42

> [...]
>
> Hun ægges og nyder det og fortæller det ikke til Asger Åmund
>
> Han er mere åben i sin brug og konen ved alt og råber om hun skal

Hun skriver at når hun hører at manden kommer hjem, så skruer hun ned
for lyden og skjuler sine lyster

DET ER SKADELIGT, AT VI IKKE TØR VÆRE ÅBNE -selv overfor en ægtemand
jvf nederststående

> At to så højt på strå smagsdommere tør være åbne er vejen frem og
> bidrager til, at snart vil tolerance vedr pædofili og børneporno
> øges, for myter opstår, når alt sker i det skjulte.

Det er dem vel undt at tjene på bogen - interessant er åbenhed der
forbedrer samfundet
-------------------
"Bort med hykleriet. Lyssky udsvævelser er ikke noget for mig. Jeg
vil nyde alt i fuldt dagslys" skrev en klog mellemøstlig intellektuel
inden at Islam havde fået gennemført sit forbud mod nytænkning (Abu
Nawas 787-814) Han lovpriste onani.

Oscar Wilde(1855-1900) levede i en tid med en vis lukkethed om
sexspørgsmål, og det fik ham til at påstå "Hvis alle udtrykte deres
lyster åbent og frit, ville verden blive forynget"

Men det var lidet sandsynligt, at det ville ske, idet selv de modigste
var bange for at indrømme, hvordan de virkelig var. Hvis forfølgelse
af de ikke-konforme var reglen, tilrådede Wilde som næstbedste
løsning, at folk skulle opleve tilfredsstillelsen ved at foregive og
skjule, spille en rolle, og gøre nar ad modstandere og kritikere. Det
kom han i fængsel for.(Theodore Zeldin "Det private livs historie.
Samtid 1992.

Hysteriet med overvågning mod terrorisme er antidemokratisk bør vi til
livs og al kamp mod hemmelighedskræmmeri er derfor gavnligt - folk har
FOBI MOD ÅBENHED