Tjenesten med "Vi er DR" ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 08:46

Hej NG.

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i P3 Tjenestens sang "Vi er
DR" ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 08:53

Prøv http://www.dr.dk/p3/tjenesten

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 08:54

Christian B. Andresen wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan få fat i P3 Tjenestens sang "Vi er
> DR" ?

Åh ja, du kan jo også bare ulejlige dig til at indtaste det link, der
nævnes i sangen ...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 08:58

Holst wrote:

> Åh ja, du kan jo også bare ulejlige dig til at indtaste det link, der
> nævnes i sangen ...

Hvilket link ?

Vers 1

Der var engang, vi kunne gøre hvad vi vill'

Gæt og grimasser og lange radiospil

Sådan er det ikke mere, vi kom til at bygge en by

Der dyrere end 60 F16 fly

Vers 2

Vi ville bare, bygge en sal til lidt koncert

Så blev I sure, hvorfor tager I det så nært?

600 mill. - vi lover det ikke er mer'

Come on, det kun 100 fra jer hver.

Omkvæd

Vi er DR

Din gæld, din fremti'

Vi er det store dybe sorte hul din licens går ned i

(den går ned i)

For vi gav jer Krøniken

Tag og støt den fælles sag

Så sværger vi til gengæld på, at Erik kommer tilbage.

Vers 3

I skal aldrig derind, men salen den blir' helt i top

For der er ingen Mærsk McKinney til at fuck den op

Vi ved godt at vi har, oversteget vor's kredit

Men havde du tænkt dig Reimer Bo sku' køre Skoda Favorit

Omkvæd

B-stykke

Matador er ligeså god som første gang den blev genudsendt

Vi er jo kendt for kvalitet, vi sender stadig Miss Hyacinth

Wow wow wow, Kultur koster kassen, så støt os nu, min ven

Så sku' der blive råd til at sende Showtime igen - yeah yeah yeah
yeah.

3 x Omkvæd

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 09:03

Christian B. Andresen wrote:

> Hvilket link ?

Lyt til sangen ...

Hvilket jeg egentlig troede, du havde, siden du spørger efter sagen.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:01

Holst wrote:

> Prøv http://www.dr.dk/p3/tjenesten

Høre ja, få fat i (downlaod, red.) nej.

Men jeg kan købe en cd med en masse andre guldkorn på Bilkas
musiksite for 29,95.

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 09:18

Christian B. Andresen wrote:

> Høre ja, få fat i (downlaod, red.) nej.

Et spørgsmål om snilde.

http://sdp.ppona.com

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:11

Holst wrote:

> Lyt til sangen ...
>
> Hvilket jeg egentlig troede, du havde, siden du spørger efter sagen.

Jeg lytter efter igen

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 09:16

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg lytter efter igen

Allersidst. Noget i retning af www.dr.dk/pengeudafvinduet, men linket
ender hos Tjenesten.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:20

Holst wrote:

> Allersidst. Noget i retning af www.dr.dk/pengeudafvinduet, men linket
> ender hos Tjenesten.

Så er vi tilbage til spørgsmålet, hvor kan jeg download en version
af "Tjenesten med "Vi er DR"" ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 09:31

Christian B. Andresen wrote:

> Så er vi tilbage til spørgsmålet, hvor kan jeg download en version
> af "Tjenesten med "Vi er DR"" ?

Et spørgsmål om snilde, som sagt.

Fra : Steen

Dato : 05-10-06 09:42

Christian B. Andresen wrote:

> Så er vi tilbage til spørgsmålet, hvor kan jeg download en version
> af "Tjenesten med "Vi er DR"" ?

Holst har allerede givet dig URLen http://sdp.ppona.com/ hvor du kan
downloade et program til at rippe streams med. Et andet program er Net
Transport http://www.xi-soft.com/ som jeg selv bruger.

Når du har installeret et af disse programmer, ripper du lydfilen fra URLen

mms://wms.dr.dk/nas01/auto/cms/Resources/dr.dk/P3/2006/09/ac49b71b-5cd3-4952-913d-7a817fa2d97b/Vi%20er%20DR%20(sang)%204.23%20K.wma

/steen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:40

Holst wrote:

> Et spørgsmål om snilde, som sagt.

Det ripper/streamer programmer jeg har kan ikke gemme den.
Linket er:
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?qid=275659&postingGuid={C8C9D482-358C-42A8-AF14-91ED1698A6FE}

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Steen

Dato : 05-10-06 09:44

Christian B. Andresen wrote:

> Det ripper/streamer programmer jeg har kan ikke gemme den.

Jeg har lige selv rippet den med Net Transport

/steen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:45

Steen wrote:

> [...]
>
> mms://wms.dr.dk/nas01/auto/cms/Resources/dr.dk/P3/2006/09/ac49b71b-5cd3-4952-913d-7a817fa2d97b/Vi%20er%20DR%20(sang)%204.23%20K.wma

Jeg tror jeg render forbi optikeren inden
Jeg overså det fuldstændigt.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 09:46

Holst wrote:

> Et spørgsmål om snilde.
>
> http://sdp.ppona.com

Jeg overså dette indlæg før, måske briller ville hjælpe.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 09:54

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg overså dette indlæg før, måske briller ville hjælpe.

På visse ting i hvert fald.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 10:01

Steen wrote:

> Jeg har lige selv rippet den med Net Transport

Trial udgaven eller en købt udgave ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Holst

Dato : 05-10-06 10:15

Christian B. Andresen wrote:

> Trial udgaven eller en købt udgave ?

Kan du ikke få det til at virke? Jeg har lige downloadet den med SDP
(som vist kun findes i én udgave). Den var dog ikke så glad for det
link, Steen var kommet med, men da jeg ændrede alle %20 til mellemrum,
så gik det langt bedre.

Så måske skal du bare prøve med:

mms://wms.dr.dk/nas01/auto/cms/Resources/dr.dk/P3/2006/09/ac49b71b-5cd3-4952-913d-7a817fa2d97b/Vi
er DR (sang) 4.23 K.wma

i stedet for.

Fra : Steen

Dato : 05-10-06 22:14

Christian B. Andresen wrote:

> Trial udgaven eller en købt udgave ?

Trial.

/steen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-10-06 10:28

Holst wrote:

> Kan du ikke få det til at virke?

Det må være noget med firewall eller andre indstillinger her hvor jeg
sidder nu.
Prøver når jeg kommer hjem.

--
Christian