Everybody get down... Hjælp!
Fra : Patrick

Dato : 04-10-06 21:03

Hvad hedder den sang?

Everybody get down...

En kraftigt kvinde stemme?
Man kan også lige høre lidt i reklamen fra Dance Chart.

Kan simpelthen ikke finde ud af, hvad den hedder.

På forhånd mange tak!

Patrick

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-06 09:05

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den sang?
>
> Everybody get down...
>
> En kraftigt kvinde stemme?
> Man kan også lige høre lidt i reklamen fra Dance Chart.
>
> Kan simpelthen ikke finde ud af, hvad den hedder.
>
> På forhånd mange tak!
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Patrick

Kunne være " Get down and get with it "
Hvis jeg ikke husker helt galt, en Gilbert O'Sullivan melodi.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-06 09:14

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> "Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne være " Get down and get with it "
> Hvis jeg ikke husker helt galt, en Gilbert O'Sullivan melodi.
>
> M.V.H....Benny..

Lille rettelse... Gilbert O'Sullivan's hedder kun Get down..
Den anden er snarere Slade...

Men det er bygget udelukkende på ordene, for jeg har vist ikke set reklamen.

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-10-06 22:30

Patrick skrev:
> [...]
>
> En kraftigt kvinde stemme?
> Man kan også lige høre lidt i reklamen fra Dance Chart.
>
> Kan simpelthen ikke finde ud af, hvad den hedder.

Kunne du mene "Everybody dance now" som i Bob Sinclars nye nummer
baseret på sample af gamle C+C Music Factory?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-10-06 10:19

Patrick skrev i en meddelelse:

> Hvad hedder den sang?
>
> Everybody get down...
>
> En kraftigt kvinde stemme?
> Man kan også lige høre lidt i reklamen fra Dance Chart.
>
> Kan simpelthen ikke finde ud af, hvad den hedder.

Hmm.... spøjst du ikke har fået hjælp endnu.
Men selvfølgelig, jeg har heller ikke den store hjælp til dig, så...

Blev dog noget snydt, var overbevist om at det var et nr. med Snap,
så lyttede cd'en igen, men hørte intet til Everybody get down...

Så ellers engang noget dokumentar noget omkring dette nr,
mindes at i videoen ser man en åle-slank flot pige synge den strofe,
men sandheden er at det er en noget krafigere pige der synger det,
mener ovenikøbet at det er en af pigerne fra Boney M, hmm...

Træls, kan både se og høre nr for mig, men lige komme i tanke
om hvem og hvad, det....

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Jacob E.

Dato : 08-10-06 23:24

Brian Hansen wrote:
> [...]
> men sandheden er at det er en noget krafigere pige der synger det,
> mener ovenikøbet at det er en af pigerne fra Boney M, hmm...

Ikke helt, men derhen ad:

På "Gonna make u sweat" med C+C Music Factory, som indeholder linien
"Everybody dance now" (ikke "Everybody get down") blev den kvindelige del
sunget af Martha Wash, som ganske rigtigt er en kraftig pige...
Men dog ikke fra Boney M, men The Weather Girls, også kaldet "Two Tons Of
Fun"!

Mvh Jacob E.

--
www.defede80ere.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-10-06 00:16

Jacob E. skrev i en meddelelse:

> [...]
> sunget af Martha Wash, som ganske rigtigt er en kraftig pige...
> Men dog ikke fra Boney M, men The Weather Girls, også kaldet "Two Tons Of

Tjaa, du har sgu nok ret, lyder også rigtig nu du siger det.

--
M.v.h

Brian Hansen