GSM dækning i Scotland ?
Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 22-06-01 16:11

Hvordan er dem ? - Hvordan i bjergene ?
mvh
Nic

Fra : John K

Dato : 22-06-01 16:15

> Hvordan er dem ? - Hvordan i bjergene ?

Du kan finde dækningskort på www.gsmworld.com

Mvh

John K

Fra : Grethe

Dato : 22-06-01 16:56

"Nicolaj Christensen" skrev i en meddelelse...
> Hvordan er dem ? - Hvordan i bjergene ?

GPS i bjergområder er et problem - uanset officiel dækning.

--
Bedste hilsner / Mes meilleures amitiés / Best regards
Grethe

Fra : Grethe

Dato : 22-06-01 17:02

"Grethe" skrev i en meddelelse...
> GPS i bjergområder er et problem - uanset officiel dækning.

Hm.. Der skulle selvfølgelig stå:

GSM i bjergområder er et problem - uanset officiel dækning.

Fra : Grethe

Dato : 23-06-01 10:38

"Grethe" skrev i en meddelelse...
> GPS i bjergområder er et problem - uanset officiel dækning.

Apropos min skrivefejl (der skulle stå GSM). Læs lige her, hvad
Ingeniøren skriver vdr. udlejningsbiler og GPS'er:
http://www.ing.dk/noter/4119.html

------->>
GPS knalder fartbøller
En amerikansk fartbøde, som blev uddelt på grund af data fra en
indbygget sladrehank i en udlejningsbil, har resulteret i et nyt
marked for sagsanlæg.
Ifølge New Haven Advocate Online, sagsøger den opbragte bilist, James
Turner, nu det amerikanske udlejningsbureau Acme Rent-A-Car for et
beløb svarende til en forhøjet udlejningspris 450 dollar, som han
indkasserede på sin tur med en lejet minivan til Virginia.
Bilen var monteret med GPS-udstyr, som registrerede, at han ved tre
lejligheder kørte hurtigere end 90M/t. Det udløste tre gange et beløb
på 150 dollar, som lejeren ifølge udlejningskontrakten skal betale ved
fartoverskridelser.
-------<<