lås celle
Fra : Brother Tuck

Dato : 04-10-06 18:41

hvordan låser jeg en celle i Excel sådan andre IKKE kan ændre i den ?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Harald Staff

Dato : 04-10-06 21:34

Du låser OPP alle de andre celler med menu Format > Celle > Beskyttelse. Så
låser du regnearket med menu Funktioner > Beskyttelse.

HTH. Beste hilsen Harald

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i melding

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-10-06 21:39

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan låser jeg en celle i Excel sådan andre IKKE kan ændre i den ?

Marker hele arket. Vælg Formater - Celler. Vælg fanen Beskyttelse og fjern
flueben ved låst.
Marker herefter den eller de celler, som du vil beskytte.
Vælg Formater - Celler. Vælg fanen Beskyttelse og sæt flueben ved låst.
Herefter vælger du funktioner - Beskyttelse - Beskyt ark.
Om du bruger password eller ej er ligegyldigt. Cellen/cellerne er beskyttet.
Bemærk at det ikke er velset med reklamen for Spamfighter i nyhedsgrupperne,
idet du jo netop spammer med oplysninger om et program, som angiveligt
beskytter mod spam, men i stedet selv spammer. Eller betal for lortet, hvis
du er så glad for det, så slipper vi andre for uafbrudt og hele tiden at se
denne spamreklame.

Kurt