Sol og strand i januar måned???
Fra : Ham selv

Dato : 04-10-06 18:34

Hej..

Min mor og jeg ville meget gerne ned til et varmt og solrigt sted i januar
måned..

Vi har desværre kun en uges ferie, så en ferie til feks. Thailand vil vi
ikke på...

Vi har tænkt på at tage til Tenerife, men på de forskellige hjemmesider står
der, at der er mellem 19 og 22 grader i januar..

ER DET VARMT NOK??? Altså vi vil gerne kunne bade og ligge i solen hele
dagen.. Så er det nok med de 22 grader?

Hvis Tenerife ikke er varmt i januar, hvor er det så varmt henne på den
tid?? Som sagt vil vi ikke for langt væk når vi kun har en uges ferie...

Håber i kan hjælpe..

MVH
Lis

Fra : Jan Raarup

Dato : 04-10-06 19:27

Ham selv <fuj@vgh.dk> skrev:
> [...]
>
>Vi har tænkt på at tage til Tenerife,
>men på de forskellige hjemmesider står
>der, at der er mellem 19 og 22 grader i januar..

Hej

Der er rigeligt, i bliver stegt. 22 grader er i skyggen.

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : TS

Dato : 04-10-06 19:32

> [...]
>
> Hvis Tenerife ikke er varmt i januar, hvor er det så varmt henne på den
> tid?? Som sagt vil vi ikke for langt væk når vi kun har en uges ferie...

Tenerife er udmærket i januar. Der kan dog godt forekomme en enkel dag med
regn i løbet af ugen. Hvis i vil have det så varmt som muligt på Tenerife,
skal i holde ferie på sydøen, fx Playa del Las Americas eller Los
Christianos (to nabobyer).

Eller er der også mulighed for Gran Canaria. Det er nok en grad eller to
varmere end Tenerife, men knap så grønt på Gran Canaria som på Tenerife.
Husk igen at bo på den sydlige del af Gran Canaria.

God ferie.

Tomas

Fra : Coppi

Dato : 05-10-06 08:16

"Hej.

I kunne jo også tage med Spies til Gambia, 8 timers flyvning.

Men vær så obs. på en meget speciel oplevelse.

coppi

Fra : JAS

Dato : 09-10-06 09:19

> I kunne jo også tage med Spies til Gambia, 8 timers flyvning.
>
> Men vær så obs. på en meget speciel oplevelse.
>
> coppi
>Hvad mener du med en meget speciel oplevelse... på hvilke punkter...

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 14:57

Temperaturen i januar kan variere meget dvs. for kold til stranden, og så
skal i regne med at det er temmelig køligt om morgen/aften.