Stofacon.exe?
Fra : Peter Jensen

Dato : 04-10-06 17:32

Hej

Hvor kan jeg downloade Stofacon.exe? Jeg er ikke Stofakunde og har således
ikke adgang til stofanet.dk. Jeg har reetableret en Pc fra bunden, men
mangler Stofacon.exe (Stofas signon program). Der findes sikkert andre måder
at signe on på, men brugeren er 75 år og maskinen skal helst se ud nøjagtig
som før.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : F.Hansen

Dato : 04-10-06 18:06

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måder
> at signe on på, men brugeren er 75 år og maskinen skal helst se ud

Jeg smider det i dk.binaer nu.

Finn

Fra : F.Hansen

Dato : 04-10-06 18:09