Fillipinerne
Fra : ole

Dato : 04-10-06 09:10

Vi skal en tur til Fillipinerne, med ophold 7 dage på Coco Beach,
Mindoro samt 3 dages ophold i Manilla. Turen er med C&C, og er i
slutningen af december i år. Vi er 8 voksne (36 - 69 år) og 6 børn (9
- 13 år).
Jeg har aldrig været i Østen før, så er der nogen som har et par gode
råd, kommentarer eller ideer, så modtages de meget gerne.

Fra : Jan Raarup

Dato : 04-10-06 13:06

ole <ohj@removethiswebspeed.dk> skrev:
> [...]
par gode
>råd, kommentarer eller ideer, så modtages de meget gerne.

Ja, sørg endelig for div. vaccinationer.

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"
http://www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-10-06 07:53

"ole"
> [...]
> Jeg har aldrig været i Østen før, så er der nogen som har et par gode
> råd, kommentarer eller ideer, så modtages de meget gerne.

CC har alle de info i har brug for, brug deres hjemmeside, eller deres
folk på kontoret. Fillipinerne er deres stam destination, så hvad der er
værd at vide, ved de med garanti. Men i har 7 dage på Coco og det
er CC eget sted, der har i rigelig tid til at snakke og planlægge, der er
ikke meget andet at tage sig til, relax and enjoy. -max-

Fra : Henrik

Dato : 08-10-06 18:37

On 2006-10-04 10:10:20 +0200, ole <ohj@removethiswebspeed.dk> said:

> [...]
> Jeg har aldrig været i Østen før, så er der nogen som har et par gode
> råd, kommentarer eller ideer, så modtages de meget gerne.

Hej

I skal glæde jer til CoCo vi var der tilbage i sommeren 2004, det var
en fantastisk oplevelse, super venlige mennesker og en god stemning og
fantastisk mad, og Hapy Houer.. !

Håber i får en forrygende tur som vi havde