Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia Riva TNT2 M64 til brug med MediaPor~
Fra : Pinsvinet

Dato : 04-10-06 07:47

Kan jeg bruge ovenstående grafik kort til mediaportal? jeg kan se at der er
tv out på kortet. Hvad når jeg starter softwaren op, kommer der så
automatisk
et video signal ud af video stikket?

PS. er et spørgsmål om et TV kort (Winfast PWR 2000) et lovligt
spørgsmål i denne gruppe?

mvh
allan

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-10-06 13:52

Pinsvinet wrote:

> Kan jeg bruge ovenstående grafik kort til mediaportal?

Det skal understøtte DirectX 9. Det gør TNT2 ikke. Jeg kan ikke lige huske
hvad det mindste DX9 kort er, men du skal vidst op i noget GeForce 4.

> jeg kan se at der
> er tv out på kortet. Hvad når jeg starter softwaren op, kommer der så
> automatisk

Hvis dit kort er sat til at bruge PAL som standard, så burde det, ja. Men
intet er sikkert.

> PS. er et spørgsmål om et TV kort (Winfast PWR 2000) et lovligt
> spørgsmål i denne gruppe?

Der er nok ikke her de fleste TV kort nørder sidder. Prøv bare i
dk.edb.hardware

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-10-06 15:20

Lasse Jensen wrote:
> [...]

Mediaportal og andre HTPC programmer diskuteres i dk.teknik.htpc

> Det skal understøtte DirectX 9. Det gør TNT2 ikke. Jeg kan ikke lige
> huske hvad det mindste DX9 kort er, men du skal vidst op i noget
> GeForce 4.

Nej, GeForce 4 serien understøtter kun DX7 (GF4MX) eller DX8 (GF4Ti).

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Pinsvinet

Dato : 05-10-06 03:31

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Lasse Jensen wrote:
>
> Mediaportal og andre HTPC programmer diskuteres i dk.teknik.htpc

> Nej, GeForce 4 serien understøtter kun DX7 (GF4MX) eller DX8 (GF4Ti).

Tak for input - er stadig helt blank
Mvh
allan