Hvad hedder et "lille" AGP kort ?
Fra : Ronnie

Dato : 03-10-06 20:44

Hej NG

Sikkert et banalt spørgsmål, men har ingen anelse om hvad man klader af
typen af AGP grafikkort som passer i et desktop kabinet.

Jge har sådan et "kontor" kabinet, hvor alm. størrelse AGP kort ikke passer
ind i (er for højt).

Hvad hedder sådan en fætter ?

Det er til knægtens pc, som er en ældre model jeg haft stående. Hvis man
har et link til et sted hvor jeg kan købe det, ville det være fint (regner
med 400 kr)

Mvh Ronnie

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-10-06 20:53

Ronnie skrev:

> Hej NG
>
> Sikkert et banalt spørgsmål, men har ingen anelse om hvad man klader
> af typen af AGP grafikkort som passer i et desktop kabinet.

low profile agp, eller sådan noget lignende.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Ronnie

Dato : 03-10-06 21:02

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in news:4522bf7e$0
$49202$14726298@news.sunsite.dk:

> low profile agp

Hej Sune

Lige til at kopiere over i google. Så nu kan jeg komme videre, tak for det
og det hurtige svar.

Mvh Ronnie

Fra : Lars & Jane

Dato : 03-10-06 22:58

> Hej Sune
>
> Lige til at kopiere over i google. Så nu kan jeg komme videre, tak for det
> og det hurtige svar.
>
> Mvh Ronnie

Hej Ronnie
Tror jeg har et sådan matrox agpkort g200 til at ligge hvis det var noget ?
Mvh Lars...

Fra : Ronnie

Dato : 04-10-06 14:14

Lars & Jane skrev:

> Hej Ronnie
> Tror jeg har et sådan matrox agpkort g200 til at ligge hvis det var noget ?
> Mvh Lars...

Hej Lars

Det er vel så et 4, 8 eller 15 MB kort ?
Hvis ja, er jeg ikke interesseret, men du skal have tak for muligheden.
(går efter et 128 MB kort)

Mvh Ronnie