Kan du anbefale familievenligt badeland ti~
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 20:19

Hej!

Jeg er på udkig efter et badeland hvor vi kan tilbringe 2-3 overnatninger i
den snart forestående efterårsferie.

Vi er mor, far og to drenge på 3 og 6 år, så vi vil gerne et sted hen hvor
der er et børnevenligt badeland med varmt vand.

Jeg har fundet frem til et tilbud på Tranum Klit i Nordjylland, men jeg er
nu blevet lidt nervøs ved det efter at have læst nyheden fra 3. september
2005 på denne side:
http://www.lonethinggaard.dk/nyheder.html

Har du gode erfaringer med Tranum Klit, eller det modsatte, eller kan du
anbefale mig et helt andet sted.

mvh/Carsten

Fra : tina hedeman

Dato : 04-10-06 07:57

hej
jeg har ikke nogen erfaring med det vandland.
men jeg kan kun anbefale skallerup klit feriecenter, det er så fedt at være
der og deres vandland er rigtig godt.
håber ellers i får en god ferie
hilsen tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-10-06 10:13

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> writes:

> jeg har ikke nogen erfaring med det vandland.
> men jeg kan kun anbefale skallerup klit feriecenter, det er så fedt at være
> der og deres vandland er rigtig godt.

Jeg har også hørt en masse godt om Skallerup Klit fra venner og
familie.

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven