Afinstallation af Officepakke?
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-10-06 18:43

Hvordan afinstallerer man en Officepakke (2002) som er installeret fra en
server som man ikke har adgang til mere? Tilføj/fjern programmer vil oprette
forbindelse til serveren under afinstallationen. Installationsstien står jo
nok i registreringsbasen et sted?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-06 19:00

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev
> [...]
> oprette forbindelse til serveren under afinstallationen.
> Installationsstien står jo nok i registreringsbasen et sted?

Har ikke lige de vise sten, men prøv at krydspost dit spørgsmål til
dk.edb.system.ms-windows for jeg vil mene at dit spørgsmål høre hjemme i
begge grupper.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-10-06 21:16

> [...]
>>

> Har ikke lige de vise sten, men prøv at krydspost dit spørgsmål til
> dk.edb.system.ms-windows for jeg vil mene at dit spørgsmål høre hjemme i

Jeg prøver den anden gruppe. Jeg ved ikke hvordan man krydsposter så jeg har
sendt samme spørgsmål igen hvilket også gav mig mulighed for at rette
registreringsbasen til registreringsdatabasen ...

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-10-06 21:42

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprette forbindelse til serveren under afinstallationen.
> Installationsstien står jo nok i registreringsbasen et sted?

Hkey_local_machine\SOFTWARE\Microsoft\Current Version\Uninstall

Kurt