E-Mail
webnoob 5265
Outlook - ren tekst
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-10-06 18:24

Hej

Kan Outlook sættes op til at være helt tekstbaseret?

Jeg vil have > foran den oprindelige tekst, når jeg svarer.

Jeg har vist fået konverteret html i alle andre situationer, men ikke i
svar.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-06 18:52

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

> [...]
>
> Jeg vil have > foran den oprindelige tekst, når jeg svarer.
>
> Jeg har vist fået konverteret html i alle andre situationer, men ikke i

En mail der er i HTML format når du modtager den, vil også være i HTML når
du vil svare og videresende den, det mener jeg ikke man kan ændre pr.
automatik, men skal gøres manuelt når du svare/videresender mail.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-10-06 09:42

> [...]
> HTML når du vil svare og videresende den, det mener jeg ikke man kan
> ændre pr. automatik, men skal gøres manuelt når du svare/videresender

Ok, så vil jeg ikke lede efter "Send svar i samme format som den oprindelige
meddelelse". I OE kan det slås fra.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere