Hjælp til bestemmelse af knallert.
Fra : Henning Lund

Dato : 03-10-06 15:08

http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=238093
er det en 30ér som han skriver, eller er det en 45ér?
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : KubikH

Dato : 03-10-06 18:29

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=238093
> er det en 30ér som han skriver, eller er det en 45ér?
> [...]
puha.... den er svær.
Forsikringsbeviset er i hvert fald ikke noget bevis.
Det ved jeg af erfaring
Mvh
Niels

Fra : Henning Lund

Dato : 03-10-06 18:48

KubikH skrev:

> puha.... den er svær.
> Forsikringsbeviset er i hvert fald ikke noget bevis.
> Det ved jeg af erfaring

Nej det kan man sq få lavet på alt, bare man oplyser et
stelnummer.

Fra : Brian

Dato : 04-10-06 14:22

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=238093
> er det en 30ér som han skriver, eller er det en 45ér?

Spørg Honda om de ved noget vedr. om der er lavet en 30'er i den årgang og
model han oplyser.
Ellers få stelnummeret og forsøg selv - han virker i forvejen lidt for
u-samarbejdsvillig, hvilket jeg tyder som at han ikke har helt rent mel i
posen...

Fra : Henning Lund

Dato : 04-10-06 21:10

Brian skrev:

> [...]
> Ellers få stelnummeret og forsøg selv - han virker i forvejen
> lidt for u-samarbejdsvillig, hvilket jeg tyder som at han ikke

Jeg har tjekket op idag, de findes kun i 45 model, han har bare
forsikret den som 30ér, gad vide hvad der ville ske hvis det blev
opdaget af politi eller forsikring?

Fra : Brian

Dato : 05-10-06 16:20

> Jeg har tjekket op idag, de findes kun i 45 model, han har bare forsikret
> den som 30ér, gad vide hvad der ville ske hvis det blev opdaget af politi
> eller forsikring?

Den bliver dyr!

Fra : KubikH

Dato : 06-10-06 15:35

> [...]
> http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=238093
> er det en 30ér som han skriver, eller er det en 45ér?
I Knallertsektionen på DBA reklameres der med 30 km/t "Regal Raptor"
knallerter
http://www.mkmotorshop.dk
Så den er måske god nok!!
Mvh