Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Dell 2407wfp og spil m.v.
Fra : Brian Christensen

Dato : 02-10-06 22:38

Hej!

Overvejer denne skærm, idet den er på tilbud til ca 6200 kr i øjeblikket.

Jeg skal bruge den til spil og desktop, internet m.v.

Men jeg har ikke en chance for at køre f.eks. oblivion i native opløsning
med mit nuværende hardware, så hvorledes interpolerer skærmen - hvad er
jeres erfaringer?

Brian

Fra : Nicolai

Dato : 03-10-06 12:11

> Overvejer denne skærm, idet den er på tilbud til ca 6200 kr i øjeblikket.

Røverkøb til prisen.

> Jeg skal bruge den til spil og desktop, internet m.v.

Samme her.

> Men jeg har ikke en chance for at køre f.eks. oblivion i native opløsning
> med mit nuværende hardware, så hvorledes interpolerer skærmen - hvad er
> jeres erfaringer?

Jeg synes ikke det er et problem - kører COD2 i 1280x1024 med fine fine
resultater

KØB!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 04-10-06 16:24

Nicolai wrote:

> Jeg synes ikke det er et problem - kører COD2 i 1280x1024 med fine fine
> resultater

En fed skærm - men hvorfor udnytter du ikke widescreen og spiller i
1280*800 eller 1440*900 - det er da (IMHO) super fedt at spille den
slags spil i widescreen... Er selv i gang med FEAR som da bliver
løftet med det lidt bedre FOV.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 17:00

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> [...]
> 1280*800 eller 1440*900 - det er da (IMHO) super fedt at spille den
> slags spil i widescreen... Er selv i gang med FEAR som da bliver

kunne tænkes at han ikke har hardware'n til at trække Oblivion i de
opløsninger skærmen kan klare.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-10-06 17:42

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> kunne tænkes at han ikke har hardware'n til at trække Oblivion i de
> opløsninger skærmen kan klare.

1280x800 er næppe hårdere for grafikkortet end 1280x1024

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Nicolai

Dato : 05-10-06 09:37

> En fed skærm - men hvorfor udnytter du ikke widescreen og spiller i
> 1280*800 eller 1440*900 - det er da (IMHO) super fedt at spille den

Fordi COD2 selv fixer 16/10

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-10-06 15:41

Nicolai wrote:

> Fordi COD2 selv fixer 16/10

Ligesom CMR2k5 kan gøre det - fint nok. Det er bare ikke
særlig mange spil der kan vride billedet højt så tingene
passer sammen :) Har du prøvet at slå lidt details fra
og så køre det i skærmens native? Det er altså et meget
klarere billede man får frem så.

/hilsner

Fra : TGJ

Dato : 04-10-06 19:01

"Brian Christensen" <brianc@fjerndetteesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Overvejer denne skærm, idet den er på tilbud til ca 6200 kr i øjeblikket.

DER ER IKKE NOGET AT OVERVEJE...............
KØB FFS :)

> Jeg skal bruge den til spil og desktop, internet m.v.

ok
Spiller selv BF2 i 1280x1024 uden problemer

Fra : TGJ

Dato : 04-10-06 19:08

check evt:
www.prad.de