driver til N6200/TD/128M - Geforce 6200 Pa~
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 02-10-06 19:41

Kære Gruppe!!
Mangler en updateret driver til ovenstående grafikkort, den jeg har er fra
30-03-2005 fil ver. 7.6.4.4

Håber en eller anden her kan hjælpe mig med et link.

MVH
Ingrid

Fra : Dr.Phil

Dato : 02-10-06 19:55

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 30-03-2005 fil ver. 7.6.4.4
>
> Håber en eller anden her kan hjælpe mig med et link.

Hent en allround fra www.nvidia.com

Vælg Graphics Driver -> Geforce and TNT2 -> Operativ system og tryk GO !

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 02-10-06 21:42

Hej igen
Mange tak for tippet, virker fint.