forskellig lyst partner imellem
Fra : Hans

Dato : 02-10-06 07:53

Hej grp.

Jeg søger lidt inspiration.

Min kone og jeg har kent hinanden i 10 år. Vores sexliv har været MEGET op
og ned. I perioder kan der gå 1-2 mdr. mellem, andre gange er det 1 gang
ugentligt. Jeg selv har et stort behov, og meget lyst (også mere end en gang
ugentligt), men det har konen ikke. Når arbejdet er stressende kan hun helt
glemme det. Synes jeg har prøvet en del (bl.a. spillet kostbar, prøvet at
tænde hende på forskellig vis), men intet virker - det skal siges, at vi
begge nyder det når vi har sex.

Har nogen været ude for noget lignende, og hvad gjorde i for at bryde "den
onde cirkel"?

Håber nogen har et godt bud.

Fra : PEJ

Dato : 02-10-06 18:28

Renlighed og rent undertøj er nok det der skal til - hvem gider
grisebasser - ikke jeg. Havde engang en kæretse - i 10 min. FØJ DA! Men
der er måske andre grunde - fortæl om dig selv og vi kan måske råde dig.

Pernille

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bj@rne

Dato : 02-10-06 19:24

PEJ wrote:
> En omstrukturering af jeres liv... gør noget radikalt... sælg noget af det i har som er dyrt.. køb noget billigere.
Penge kan også købe tid og ro. Og ro er det i mangler.... når konen kan
have så travlt at hun glemmer sine seksuelle lyster mener jeg fortæller
en hel del. Hvad er vigtigst for hende... arbejdet eller hendes
ægteskab???? Plej hinanden gør noget for hinanden ligemeget hvad.. bare
i begge synes om det.. men vigtigst af alt.. tal med hinanden. Fortæl
hinanden hvor i hver især har flyttet jer hen siden Brylluppet... find
ud af hvorfor... er i hver især der hvor i har det godt?
Hilsen Bjarne

Fra : Bj@rne

Dato : 02-10-06 19:27

Hans wrote:
> [...]
> begge nyder det når vi har sex.
>
> Har nogen været ude for noget lignende, og hvad gjorde i for at bryde "den

Desuden.... SIGER hun til dig at hun nyder det? Kan hun kigge dig i
øjnende, give dig et ægte smil, have kælen stemme og sige hvor dejligt
det var?,,, kvinder er nogen listige asner på det område.
Hilsen Bjarne

Fra : KsK

Dato : 05-10-06 20:30

> Håber nogen har et godt bud.