Odysseus film
Fra : Dopedog

Dato : 01-10-06 14:18

Hejsa. Jeg så en film på ZDF (mener jeg det var - en eller anden tysk kanal
ihvertfald) for et par uger siden, natten til søndag. Den hed noget med
Odysseus men jeg kan umidlbart ikke finde noget info om den. Nogen der ved
hvad filmens engelske (eller eventuelt danske) titel er, og hvor den kan
købes henne ?

-Ronnie

Fra : lhm

Dato : 01-10-06 14:49

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved hvad filmens engelske (eller eventuelt danske) titel er, og hvor den

Måske??

http://www.imdb.com/title/tt0118414/

Fra : Dopedog

Dato : 02-10-06 13:54

> Måske??
>
> http://www.imdb.com/title/tt0118414/

Jeg er ret sikker på det ikke er den. Filmen så ud til at være meget ældre.
Men tak alligevel :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-06 16:12

Dopedog wrote:

> Jeg er ret sikker på det ikke er den. Filmen så ud til at være meget
> ældre. Men tak alligevel :)

Kan det være den gamle med Kirk Douglas som Odysseus?

http://www.imdb.com/title/tt0047630/

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Dopedog

Dato : 02-10-06 20:10

> Kan det være den gamle med Kirk Douglas som Odysseus?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0047630/
>
> Per V.

Det kunne faktisk meget vel tænkes. Jeg finder lige ud af det

Fra : kurt

Dato : 01-10-06 20:01

http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=7967

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-10-06 20:44

> [...]
> noget med Odysseus men jeg kan umidlbart ikke finde noget info om
> den. Nogen der ved hvad filmens engelske (eller eventuelt danske)

Kunne det være den her. Den skulle være ret god.

Odysseus' blik
http://imdb.com/title/tt0114863/

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Henry Vest

Dato : 02-10-06 21:09

Mark Thomas Gazel wrote:

> Kunne det være den her. Den skulle være ret god.
>
> Odysseus' blik
> http://imdb.com/title/tt0114863/

Jeg fik den samme tanke. Det er dog en udpræget "smal" film, som nok ikke
får nogen stor fanklub. Men det siger jo ikke nødvendigvis noget negativt
om filmen.

--
Henry Vest