Identifikation af film
Fra : Anders

Dato : 01-10-06 09:41

Jeg kan huske den gjorde stort indtryk på mig, for måske 15 år siden.
Den handler om en forfatter, der vist nærmest ender med at blive sindssyg.
En af de sidste scener foregår ved kysten, nærmest ude på en pynt - i og
omkring et stort hvidt hus. Vist meget moderne bygget med en masse vinduer.

Nogen der har bud på den, ud fra de meget sparsomme oplysninger?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-10-06 13:20

Anders wrote:
> [...]
> omkring et stort hvidt hus. Vist meget moderne bygget med en masse vinduer.

Maaske er det denne:
http://www.imdb.com/title/tt0106664/

Det er lang tid siden jeg har set den men den kunne godt passe paa
beskrivelsen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Optimus Prime

Dato : 02-10-06 08:27

Anders skrev:
> [...]
> omkring et stort hvidt hus. Vist meget moderne bygget med en masse vinduer.
>
> Nogen der har bud på den, ud fra de meget sparsomme oplysninger?

Forfatter der bliver sindssyg og ca. 15 år siden... kunne det være Naked
Lunch: http://www.imdb.com/title/tt0102511/ ?

Fra : Anders

Dato : 02-10-06 11:15

Det er desværre ingen af de pågældende. Jeg prøver lige at massere min
hukommelse lidt også vender jeg tilbage med flere oplysninger.

Fra : Stefan Jensen

Dato : 03-10-06 07:41