Tillykke med pappet Tommy
Fra : Bent Fer

Dato : 22-06-01 14:05

Ja nu kan du kører uden at dreje hovedet af led, for at se efter blå blink
mv.
Hilsen
Den gamle

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-01 14:50

Tilykke tommy, så klarede du det, så må vi snarte lave en HTX mc klub

Mvh
Morten

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 22-06-01 20:05

Pas nu på med de ekstra 125 ccm... tilykke med pappet - og husk at bremse
for rødt

Mikkel

- på tommys gamle maskine???

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-06-01 22:26

> Pas nu på med de ekstra 125 ccm... tilykke med pappet - og husk at bremse
> for rødt

Takker... hmm, sjovt nok.. noget hen af ddet samme den motorsagkyndige sagde

> Mikkel
>
> - på tommys gamle maskine???

ja, er den ikke dejlig (savner allerede min topboks...)

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-06-01 22:25

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tilykke tommy, så klarede du det, så må vi snarte lave en HTX mc klub

Ja.. vi er ved at være nogen stykker snart..

hvornår er der møde på klemmen eller på stevns?

mvh Tommy Fer

Fra : Morten Juel

Dato : 22-06-01 22:41

> hvornår er der møde på klemmen ?
Første søndag i hver mdr !

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-06-01 23:06

Morten Juel wrote:

> Tilykke tommy, så klarede du det, så må vi snarte lave en HTX mc klub

Jada
--
mvh Jes Vestervang - der lige fik htx-hue på i mandags
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Hellfire

Dato : 22-06-01 22:15

"Bent Fer" <fer@fakse.dk> wrote in message
> Ja nu kan du kører uden at dreje hovedet af led, for at se efter blå blink
> mv.
> Hilsen
> Den gamle

Afhænger vel helt af, hvor hurtigt han kører

Fra : Mikkel

Dato : 23-06-01 07:55

> Afhænger vel helt af, hvor hurtigt han kører

Men hvad - Tommy har jo haft fordel i forhold til de andre på holdet - han
er vandt til at dreje hovedet af led