Skærme
Fijala 3554
Ny skærm
Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 29-09-06 11:58

Min skærm Samsung SyncMaster 997DF (19") har det ikke så godt længere. Der
er en underlig skygge som om at den ikke får et godt nok signal. Den er
begyndt med det de sidste par uger. Jeg har prøvet 2 forskellige
grafikkort og en helt anden computer og stadig samme fejl. Har i dag
prøvet med et nyt kabel og stadig samme fejl. Når comp. starter op er alt
ok, indtil windows stater op. Det ser ud til for mig at det er når
opløsningen kommer op over de 640 x 480 at det går galt.

Så der er nok ikke ret mange andre muligheder end at købe en ny skærm, men
hvad er mulighederne når skærmen skal have samme kvalitet som den jeg har
nu uden fejlen og i samme prisleje?

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM