Søger pirrende sensuel erotisk kvalitetspo~
Fra : Gaffa

Dato : 28-09-06 20:15

Jeg er så træt af at lede efter pornofilm (DVD) hvor hovedindholdet er
forspillet, f.eks. erotik, erotisk massage, kærtegn etc. etc. og hvor der
virkelig er kælet for kvaliteten af indholdet, som intet overlader til
fantasien i sidste ende. er der nogen der har nogle gode forslag til hvilke
film jeg skal se efter ?

hilsen
Peter

Fra : PEJ

Dato : 28-09-06 20:38

Prøv at søge på www.Google.dk - skriv "Morten Korck" - og du finder masser
af det DU søger.

Pernille

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : ThomasB

Dato : 28-09-06 21:37

"PEJ" <pejpejpej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på www.Google.dk - skriv "Morten Korck" - og du finder
> masser af det DU søger.

Morten Cock mener du?

Fra : Gaffa

Dato : 28-09-06 21:48

Jeg fik udtrykt mig forkert. Jeg søger NETOP kvalitetsfilm hvor
hovedindholdet er forspillet, erotik, kærtegn etc. etc - hvor der virkelig
er kælet for kvaliteten.

hilsen

Fra : ThomasB

Dato : 29-09-06 08:50

"Gaffa" <XXplw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik udtrykt mig forkert. Jeg søger NETOP kvalitetsfilm hvor
> hovedindholdet er forspillet, erotik, kærtegn etc. etc - hvor der virkelig
> er kælet for kvaliteten.

Jeg tror Constance er sådan en film du leder efter.

Fra : Per Hansen

Dato : 29-09-06 14:35

ThomasB wrote this

> "Gaffa" <XXplw@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tror Constance er sådan en film du leder efter.

Eller deres (Zentropa) nye: All About Anna, med Gry Bay.
Den har Laserdisken som 3 disk version til 299kr.

--
Per Hansen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-06 13:25

"Gaffa" <XXplw@privat.dk> wrote in message

> Jeg fik udtrykt mig forkert. Jeg søger NETOP kvalitetsfilm hvor
> hovedindholdet er forspillet, erotik, kærtegn etc. etc - hvor der
> virkelig er kælet for kvaliteten.

Dine ønsker er modsatrettede. En pornofilm, hvor hovedindholdet er forspil,
erotik og kærtegn, har ikke meget med kvalitet at gøre. Deraf betegnelsen
"pornofilm".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.