Program der registerer "chrashes"?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-01-01 16:56

Hej alle, kender nogen et program der kan registere hvor længe en Mac
kørte fra den blev startet til den (evt.) gik ned?

Jeg har prøvet "Uptime 1.0" men den viser kun hvor længe Mac'en har kørt
lige nu. Det jeg er interesseret i er, hvor længe den kørte _før_ den
gik ned (eller blev lukket ned med vilje).

Kan nogen hjælpe?

Mojn, Thomas :)

--
"A low voter turnout is an indication of fewer people going to the
polls."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : Jan Jonasen

Dato : 20-01-01 00:48

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> lige nu. Det jeg er interesseret i er, hvor længe den kørte _før_ den
> gik ned (eller blev lukket ned med vilje).

http://users.cybercity.dk/~hcc2614/CrashTimer.sit.hqx
Har just fremstillet det, dvs. ikke specielt godt men det virker.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 20-01-01 02:08

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> http://users.cybercity.dk/~hcc2614/CrashTimer.sit.hqx
> Har just fremstillet det, dvs. ikke specielt godt men det virker.

Nej hvor er du bare sej! Jeg har dig lige en enkelt fejlmedd.:

http://www.boelskifte.dk/pics/picture.gif

Og jeg ved godt du ikke yder support, men "illiwel"

Mojn, Thomas

Fra : Jan Jonasen

Dato : 20-01-01 05:10

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Nej hvor er du bare sej! Jeg har dig lige en enkelt fejlmedd.:
>
> http://www.boelskifte.dk/pics/picture.gif
>
> Og jeg ved godt du ikke yder support, men "illiwel"

Som nørden sagde, jeg ser på det i morgen. Enten det eller en længere
forklaring om hvorfor det sikkert ikke er min skyld
Nu har du vel MRJ installeret?

Fra : Jan Jonasen

Dato : 20-01-01 19:49

Ok, vi prøver igen:
http://users.cybercity.dk/~hcc2614/CrashTimerRelease.sit.hqx

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 20-01-01 20:48

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Som nørden sagde, jeg ser på det i morgen. Enten det eller en længere
> forklaring om hvorfor det sikkert ikke er min skyld

Hehe, naturligvis ikke. Men den nye version laver nu samme nummer

> Nu har du vel MRJ installeret?

Jep, 2.2.4

Mojn, Thomas

Fra : Jan Jonasen

Dato : 21-01-01 15:37

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Hehe, naturligvis ikke. Men den nye version laver nu samme nummer

Unødigt at sige, virker det selvfølgelig her Jeg køre selv med MRJ
2.2.3, og har aldrig gidet hente 2.2.4, men det burde* ny ikke være
problemet. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre for at ændre på noget uden
at sende dig igennem en række ting med MRJ SDK'en. Anyways, hvis andre
skulle få lyst til at prøve (og har held med det), kunne det da være en
god ting.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-01-01 03:06

> [...]

> lige nu. Det jeg er interesseret i er, hvor længe den kørte _før_ den
> gik ned (eller blev lukket ned med vilje).

"Peak-a-boo" et u-undværligt værktøj.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!