Volvo V24 på jägermeisterbar/smukfest
Fra : Steffen

Dato : 27-09-06 22:58

Kender nogen en sang der hedder noget i retning af volvo v24 ? En blanding
af Teddy Edelmann (himmelhunden) og Mister President vil jeg sige. Pt kan
jeg ikke lige huske hvad bandet hedder , men det er vist noget man forbinder
med lastbiler/landevejen. Den blev spillet på Ja¨germeisterbaren på
skanderborg.

Steffen

Fra : Anders M

Dato : 27-09-06 21:12

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> wrote in message
> [...]
> sige. Pt kan jeg ikke lige huske hvad bandet hedder , men det er vist
> noget man forbinder med lastbiler/landevejen. Den blev spillet på

Du er sikker på, at den ikke hedder Volvo B18?
I så fald kunne det være med Roger & Over:

http://www.rogerandover.dk/assets/mp3/musik5-1.mp3

Den hørte jeg i hvert fald blive voldspillet i en eller anden bar på
Skanderborgfestivalen for to år siden (og jeg husker den stadig tydeligt -
oh jammer...)

-
Anders

Fra : Steffen