Risskov Rejser
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 19:32

Er der nogen, der har erfaring med Risskov Rejser? Tør man bruge dem?

Jakob

Fra : redge

Dato : 28-09-06 13:27

Jakob wrote:

> Er der nogen, der har erfaring med Risskov Rejser? Tør man bruge dem?

> Jakob

Fat mod! De er medlem af Rejsegarantifonden, så hjemrejsen skulle være
sikret.

Mvh Jarl

Fra : TMJ

Dato : 28-09-06 19:54

"Jakob" <pope_jakob at yahoo dot com> wrote in message
> Er der nogen, der har erfaring med Risskov Rejser? Tør man bruge dem?
>
> Jakob

Mine forældre har rejst med Risskov Rejser et par gange, og har kun de
varmeste anbefalinger.. De har fået den bedste service og nogle virkeligt
gode oplevelser, som de ikke vil være foruden.
Så der er intet at frygte!

Derudover kender jeg et par andre der har brugt samme, og de har også kun
godt at sige..

MVH
TMJ

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 30-09-06 15:52

> Er der nogen, der har erfaring med Risskov Rejser? Tør man bruge dem?

vi har også brugt risskov rejser et par gange! Er aldrig blevet skuffet, og
deres priser er tit rimelige:) Så absolut. Ved godt at de har en rimelig
uprofessionel hjemmeside, men så går pengene til billigere rejser, hvilket
vel også er fint nok for os forbrugere;)

Fra : Asfaloth

Dato : 01-10-06 09:00

> Er der nogen, der har erfaring med Risskov Rejser? Tør man bruge dem?

Mine forældre har også tit (fem gange tror jeg) været ude at rejse
med dem, og de har altid været fuldt tilfredse! Rigtig god service,
venlige mennesker og rigtig gode guider/rejseledere!

Mvh
Asfaloth

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 08:23