Norman ?
Fra : HK

Dato : 27-09-06 18:27

Hej

Jeg skal geninstallere Norman ASA firewall via TDC sammen med XP Home,
programmet har været installeret på maskinen tidligere og jeg forsøgte at
fjerne det via "kontrolpanel / tilføj / fjern".

Men kort efter åbningen af Norman ny-installationen skriver maskien "Der
findes en tidligere version der først skal fjernes" så der må stadig ligger
en rest af det gamle ? men hvor ? og hvordan fjernes det ?

Gerne en forklaring på "Brugerniveau"....er ikke pc nørd

Mvh Henning

Fra : L.E.P.

Dato : 28-09-06 08:06

Wed, 27 Sep 2006 19:27:01 +0200, skrev "HK" <post_it2me@hotmail.com> :

> [...]
>en rest af det gamle ? men hvor ? og hvordan fjernes det ?
>
>Gerne en forklaring på "Brugerniveau"....er ikke pc nørd

Prøv at se om programmet DelNVC5.exe stadig findes i mappen
....\Norman\nvc\bin. Hvis det gør, så prøv at starte det. Hvis det ikke
gør, kan du hente det her:

http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Virus_Control/Windows/installation/11640/dk

Programmet giver også mulighed for at reparere Norman.

Hilsen Lars

Fra : HK

Dato : 28-09-06 17:41

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
nstallation/11640/dk

> Programmet giver også mulighed for at reparere Norman.

Hej Lars

Lige det jeg manglede, mange tak for hjælpen

Mvh Henning