nogen der kan hjælpe med tour de france nu~
Fra : pc

Dato : 27-09-06 16:47

Jeg søger med lys og lygte efter nummeret som TV2 i gennem flere år
har brugt som kendingsmelodi til Tour de France udsendelserne. Jeg
havde den selv på single tilbage i 80'erne. Nummeret hedder" tour de
france" og sangen synges på fransk. Meget af teksten der synges er en
masse forskellige etaper fra touren. Det er selvfølgelig den originale
fra starten af 80'erne jeg er ude efter. Kan du hjælpe bliver jeg
rigtig glad.

mvh.Per

Fra : Holst

Dato : 27-09-06 16:57

pc wrote:

> [...]
> masse forskellige etaper fra touren. Det er selvfølgelig den originale
> fra starten af 80'erne jeg er ude efter. Kan du hjælpe bliver jeg

Jeg ser ikke Tour de France, som jeg har ingen idé om, om mit svar er
korrekt, men Kraftwerk har lavet et nummer, der hedder Tour de France.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 27-09-06 17:32

"pc" <peroghanne@pc.dk> wrote in message
> [...]
> masse forskellige etaper fra touren. Det er selvfølgelig den originale
> fra starten af 80'erne jeg er ude efter. Kan du hjælpe bliver jeg

Kraftwerk.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 27-09-06 17:55

pc wrote:

> Jeg søger med lys og lygte efter nummeret som TV2 i gennem flere år
> har brugt som kendingsmelodi til Tour de France udsendelserne.

Som andre har bemærket er det Kraftwerks "Tour de France" fra 1983. Den
findes i et par forskellige udgaver (bl.a. et Tour de France 2005 Mix
eller noget i den dur). Du skal have fat i den den CD-EP, der kom for en
seks-syv år siden, hvor den originale version er på (sammen med et par
remix). Den findes ikke på nogen af albumsne.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : pc

Dato : 27-09-06 19:02

On Wed, 27 Sep 2006 18:55:17 +0200, Lars Rindsig
<spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

> [...]
>seks-syv år siden, hvor den originale version er på (sammen med et par
>remix). Den findes ikke på nogen af albumsne.

Tak for hurtig respons. jeg må se om ikke jeg kan finde den et sted.

Fra : Lauridsen

Dato : 27-09-06 19:48

Jeg tror du søger US3 - Cantaloop..

Mvh.
Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-09-06 22:21

> Jeg tror du søger US3 - Cantaloop..

Han spurgte efter ovenstående, men søger efter Kraftwerk.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 28-09-06 17:37

Hvis det er titelmelodien som vises før og efter tour de france
udsendelserne, er det i hvert fald ikke Kraftwerks udgave du leder
efter... (den blev til gengæld brugt af Team Easy On for 2 år siden)

Jeg aner desværre ik hvad melodien hedder, men skriv til TV2 de ved det
da med sikkerhed

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 28-09-06 19:45

"Esben von Buchwald" <use-net@amokk.spam-DANMARK> wrote in message
> [...]
> efter... (den blev til gengæld brugt af Team Easy On for 2 år siden)
>
> Jeg aner desværre ik hvad melodien hedder, men skriv til TV2 de ved det da

Er det så "tout est foutu" du tænker på?